Pobjednica lanjskog nagradnog natječaja ‘Osvoji vozački’ položila ispit i postala vozačicom 

18. 09. 2020.

Monika Vulić, pobjednica Nagradnog natječaja ‘Osvoji vozački!’ organiziranog u okviru lanjske kampanje Dana bez mobitela u prometu upravo je od prve položila vozački ispit i postala i ušla među više od dva milijuna vozača koliko ih je u Hrvatskoj. Lani je u okviru projekta Dan bez mobitela u prometu, koji se u organizaciji Hrvatske udruge menadžera sigurnosti prevodi već četvrtu godinu, organiziran nagradni natječaj za buduće vozače kako bi prije nego uzmu volan u ruke osvbijestili opasnosti korištenja mobitela u vožnji. Izazov je bio kroz kreativan način opisati zašto je mobitel opasno koristiti u prometu i osvijestiti da se tog četvrtog ubojice na cestama možemo riješiti ako se naprosto ponašamo odgovorno i tijekom prometovanja ne telefoniramo, tipkamo, pratimo društvene mreže i sve ono što nam pametni telefoni danas nude činiti.

Podsjetimo, Monika Vulić je nagradu,  plaćene sve troškove vozačke  škole i vozačkog ispita, osvojila svojom pjesmom kroz koju je opisala koje sve opasnosti vrebaju ako smo neodgovorni i koristimo mobitel tijekom vožnje.

“Od danas sam vozačica i presretna što mi se pružila prilika da vozački ispit položim osvojivši ovu nagradu, jer bi u protivnom morala na to pričekati još nekoliko godina. A gdje god stignem i kada god stignem, širim poruku kako je korištenje mobitel u prometu jako opasno. Da je to nažalost još uvijek jako česta navika mnogih vozača imala sam se priliku uvjeriti se dok sam polazila vozačku školu, odnosno sate voženj. Uvijek me uhvati strah kad vidim da vozač pored mene koristi mobitel, jer ne znam koliko je usredotočene pažnje na promet na cesti!”, kazala je Monika Vulić.

Ove je godine u okviru kampanje Dan bez mobitela u prometu u tijeku novi Nagradni natječaj ‘Osvoji sjedalicu’, a za glavnu nagradu, autosjedalicu,  konkuriraju sadašnji i budući roditelji koje se kroz kampanju nastoji osvijestiti kako odgovorno ponašanje i navike usvajaju i njihova djeca. Pa će, ako vide svoje roditelje da telefoniraju za volanom, smatrati to normalnim i možda kad stasaju do vozača i sami to raditi. Jednako tako će usvajati i dobre navike od roditelja koji s punom pažnjom pristupaju sigurnosti u prometu, vežu propisno sebe i svoju djecu, ne koriste mobitel tijekom prometovanja, koriste kacige na biciklu, poštuju propisane brzine…

I ove je godine HEP glavni sponzor kampanje i Nagradnog natječaja, koji ovu društveno odgovornu kampanju prevencije sigurnosti cestovnog prometa kao generalni sponzor prati već četvrtu godinu.